fredag den 18. marts 2011

Wilma incl. 4 år og 2 pinde....

Vi er just hjemvendt fra Lalandia, Billund, hvor vi har nydt hinandens selskab og fejret Wilmas 4 års fødselsdag (igår). 4 år. Jamen, der er da ikke noget at sige til, at jeg er skruk (og har været det i ca. 3 år og 8 mdr.). Pragtfuld mini-ferie. Eneste lille minus var natten til igår, som Luna tilbragte med en balje foran sig....og en mor, der jævnligt måtte tømme denne balje. Lille stakkel. Altså, Luna. Hun er heldigvis fit for fight igen.

Jeg nåede lige at færdiggøre Wilmas nye nederdel, inden vi tog afsted - og hun kan ligefrem trække vejret i denne udgave med 'rigtige stropper', herligt.

Imorgen kommer hele familien og fejer krøltoppen, så jeg har egentlig ikke tid til at sidde her. Det lokum skurer sgu nok ikke sig selv!!





11 kommentarer:

  1. Hun er skøn, tillykke med hende. Nederdelen er også flot.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  2. Så fin - og stort tillykke. Må man spørge om der findes et mønster på nederdelen? God weekend

    SvarSlet
  3. Tak, tak...mønstret findes i mit hoved, Louise ;-)

    kh

    SvarSlet
  4. tillykke med smukke Wilma. endnu engang tryller du med maskinen- en fryd for øjet:)

    SvarSlet
  5. Det var dog et lækkert hår, der sidder på hendes kønne hoved!

    Tillykke med hende :)

    - Sara

    SvarSlet
  6. Tillykke med skønne "store" Wilma:0)
    Ja hun er så stor, at du bliver nødt til, at overtale manden derhjemme til en lille ny....

    kram Elin

    SvarSlet
  7. Hun er bare for skjønn din lille datter, gratulerer med henne. :))

    SvarSlet
  8. Tillykke med Wilma. Jeg er altså tosset med det navn, og nederdelen er altså heller ikke til at stå for!

    SvarSlet
  9. Vildt fed! Og stort tillykke med Wilma.
    Er i øvrigt ved at lave tylskørter efter din DIY i et gammelt indlæg. Jeg sidder og klipper og klipper og det tager en hulens masse tid. Kan se, at du har købt tyl i ruller. Hvor har du købt det? Har ikke kunnet finde det, og det er da noget nemmere.

    SvarSlet
  10. Tak for Jeres lykønskninger.

    Ditte, jeg mener at ha' købt rullerne på Etsy.

    God fornøjelse

    SvarSlet