onsdag den 15. juni 2011

Here we go again....

Man kan nærmest høre violinerne akkompagnere denne gamle traver....kig den anden vej, hvis du er fyldt til randen med 50er kjoler, for her kommer et par stykker mere. Just can't get enough. 2 stk. sengelinned kjoler.

Den røde, suk, den røde. Jeg kan mærke separationsangsten komme snigende, så den må hellere blive boende hos Wilma(s mor). Den lilla skal bo hos en anden lille pige :-).

Nu har jeg ikke flere udklippede 50er kjole liggende i venteposition, så næste indlæg bli'r ikke om den slags kjoler, ama'r halshug!

Tror tiden er inde til et par DIY's.


Two dresses made of sheets from the 70s. I can't bear to separate from the red dress, so it stays here with me and Wilma. The purple dress will soon be on its way to another little girl. Promise that my next post will be about something else than theese 50s style dresses. Maybe it's time for a couple of DIY's?


19 kommentarer:

  1. super dejlige kjoler som altid :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker de kjoler :o)

    Og jeg elsker DIY's så det vil jeg glæde mig til :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fiiiine.. hvis bare man havde en lille pige.. suk!

    DIY.. på den højtaljede nederdel måske? Har liiiige stoffet der ville passe perfekt til sådan en.. til mig når jeg nu ikke har en lille pige:-)

    NYD DAGEN..

    SvarSlet
  4. Man bliver da aldrig træt af dine kjoler?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Wow- du kan altså bare det dér!:-) Hvor er de flotte!

    SvarSlet
  6. Weeeee......så fiiiin. Den er da bare helt perfekt! Passer lige til en lille pige der bliver fem år på tirsdag. Hvor er du bare dygtig....Glæder mig til den flytter hjem til os :0)
    Tusnd Tak....
    Kh Rikke

    SvarSlet
  7. Den røde er vidunderlig - denne kjole er virkelig et mesterstykke :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  8. Fyldt op? Kan man blive det! Dine kjoler er bare for skønne, disse er både i det fedeste snit og de lækreste stoffer! MUMS!

    SvarSlet
  9. Åh, hvor er de bare fine!
    Er især vil med den lilla:)

    SvarSlet
  10. Trætte? Absolut ikke, dine kjoler er bare så fine!

    SvarSlet
  11. Den røde er jo også helt vidunderlig. Jeg overvejer nu, igen, om det er helt børnemishandling at tvinge sin søn til at gå i kjole? Altså lige nu er han jo 8 mdr. og ligeglad... (det er faren dog nok ikke)

    SvarSlet
  12. Hvor er de skønne! Er også helt forelsket i den røde. Den måtte min datter godt gå i, når hun bliver lidt ældre ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  13. Fyld til randen - kan man overhovedet blive det med 50'er kjoler. Disse to får mig bare til at ønske at jeg var 5 år og boede i dit hus. Må virkelig snart have gang i noget retrostof...

    SvarSlet
  14. Åhhh....bare tanken om en DIY :o) Bliver helt salig ved tanken. Har googlet og surfet og googlet lidt mere i håbet om at finde et mønster eller en vejledning på Lunas højtaljede nederdel i min str. (38) men uden held. Så hvis du pludselig fik en ustyrlig trang til at dele med os ville min verden nærmest være perfekt ;o)

    SvarSlet
  15. Jaaa et par DIY's, venter i spænding;-) du laver simpelthen de fedeste ting; bare for at nævne både 50'er kjolerne og den højtaljet nederdel!!!!!

    SvarSlet
  16. Det er jo de sødeste kjoler i 50-er stil... Vil du fortælle hvor du har mønsteret fra eller er det hemmeligt? Tror jeg bliver nødt til at forsøge mig ud i noget 50-er stil til den 4-årige (og tvinge hende il at gå i det om hun vil eller ej...)

    SvarSlet
  17. Næh nej, ikke hemmeligt - det er bare vintage....et gammelt 50er mønster, jeg har tegnet lidt om på.

    kh

    SvarSlet