søndag den 17. juni 2012

Grøn Dag

Hvad fa'n sker der lige for de knæ? Knæ (og fødder) er pr definition grimme, det synes jeg i hvert tilfælde, men nogle er grimmere end andre. Jeg stod unægteligt som en af de sidste i knæ-køen. 'Desværre, vi har kun hullede kalveknæ tilbage, take it or leave it?!' Omvendt stod jeg så som en af de forreste i køen for store næser! Se bort fra de skæve knæ og kig i stedet på den fine, grønne kjole, tak. En af mine såkaldte 'kusine-kjoler'. Kjolen var tiltænkt min kusine, som desværre ikke kunne passe den. Så røg den i mit eget skab. Og der har den så røget siden. Jeg er vild med den, men den er lige i det største til mig - hvorfor den nu ryger i shoppen.




Denne kjole kan du også finde i shoppen.



7 kommentarer:

  1. Hvad fa'n sker der lige for at du ikke kan lide dine knæ (for nu at bruge dit eget udtryk ;) )? Jeg synes du har fiiiine knæ - og ben - og i det hele taget bare er fin - også næsen ;) Vi kvinder er ofte bare ALT for selvkritiske. Væk med det og frem med knæene og næserne og alt det andet!

    Hav en skøn dag! Håber at solen vil skinne på dine smukke knæ ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Til gengæld har du utroligt smukke og slanke ankler - der ser pisse godt ud i høje hæle! :) Og ser godt ud sammen med den smukke kjole.

    SvarSlet
  3. Jeg kan forsikre dig om, at du ikke stod bagest i den kø ;-) nøk en lækker kjole :-)
    God søndag. Knus

    SvarSlet
  4. Men så ser jeg da verken kalve-knæ eller store neser. Men jeg ser da riktignok en skøn kjole med fede detaljer, lækre ben i LÆKRE sko!

    SvarSlet
  5. Øv at jeg først ser dette nu. Jeg ville gerne have begge kjoler! Elsker dine kjoler. Kan se den ene endnu ikke er solgt, skriver dig lige en mail!

    SvarSlet
  6. Du har da absolut både pæne knæ og ben i det hele taget. Du er ALT for selvkritisk, og skal rykke dig selv højere op på skalaen, for uddeling af ben. Efter min bedste overbevisning, er du udstyret med et par både veldrejede, lange og tilmed slanke stænger. ;o)

    SvarSlet
  7. Tak, alle mine nye bedste veninder :-)

    Frk. Nobel - mon du har fået mit retursvar?

    kh

    SvarSlet